۱۳۹۶ فروردین ۱۸, جمعه

باز هم حمله تروریستی در کشورسوئد



من بەعنوان یک مهاجردرکشورسوئد این حادثە تروریستی را بە مردم سوئد تسلیت گفتە وبرای مجروحین تندروستی هرچە زوتر خواستارم .وقتی دولت سوئد به مسلمانان افراطی به راحتی به انها اجاز ساخت مسجد وغیره … می دهد معلوم است که چنین اتفاقاتی می افتد ,دقایق پیش پُلیس کنفرانس خبری برگزار کرد.پُلیس در این کنفرانس علاوه بر صحبت در مورد جزئیات حمله احتمالی تروریستی، اعلام داشت که به دنبال مردی است که تصویر وی در زمان وقوع این حادثه دردوربین های مداربسته ثبت شده‌است.
در حادثه امروزیک کامیون در بین جمعیت در بازار شهرستکلم با سرعت وارد شده که حد اقل 3 تن کشته شدند و 15 تن دیگر جراحت برداشته‌اند. قسمت‌های وسیعی استکهلم مرکزی مسدود شده‌است. بیمارستان‌ها به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.
بخش عملیاتی ملی کشوربیان داشت: نیروی پُلیس در تمام نقاط کشور و در تمام مناطق مرزی کشور افزایش یافته‌است.
پُلیس امنیتی کشور اظهار داشت: ما حادثه امروز را به عنوان اقدام تروریستی بررسی می‌کنیم و اطمینان حاصل خواهیم کرد که این‌گونه حوادث تکرار نشوند.
هویت فرد دستگیر شده در مارشتا تشخیص شده و مشخصات وی با تصویر ارائه شده مطابقت دارد، ولی پُلیس نمی‌خواهد از جزئیات بیشتر در این زمینه توضیحات بدهد.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‏‎خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاشتی) پێشکەش کرا بۆ دایە شەریفە.

‏‎ ‏‎ ١٠/١٢/٢٠١٩ لەشاری هەولێر لە ڕێوڕەسمێكدا كە لە هۆتێل هەولێری نێودەوڵەتی بەڕێوەچی ڕێكخراوی ئاشتی خێرخوازیی، خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاش...