۱۳۹۶ اردیبهشت ۱۷, یکشنبه

بخاطر زنان سرزمینمان رفتن به پای صندوق را ی را تحریم کنید


- آماده نیستم مادرم را تحقیر کنم، چراکه مادر زبان و وجود است.
- آماده نیستم خواهرم را تحقیر کنم، چراکه در کوردستان زن و مرد همسنگر و برابرند.
- آماده نیستم شریک زندگیم را تحقیر کنم، چراکه عهد کرده ایم همپا و هم سرنوشت باشیم.
- آماده نیستم دخترم را تحقیر کنم، چراکه تمام تلاشم این است که در بنیان نهادن آینده ای بدور از تحقیر و همراە با عزت او یاری کنم.
- آماده نیستم دختری پیشمرگ را تحقیر کنم، چراکه هدفش فداکاری برای ریشه کن کردن ظلم و نابرابری است.
- آماده نیستم مادر شهید پیشمرگی را تحقیر کنم، چراکه رای من یادآور داغ ظلم حاکمان بر کوردستان است.
- آماده نیستم همسر پیشمرگی را تحقیر کنم، چراکه خاطرات فداکاری شریک زندگیش تنها نقطه امید به فرداست.
- آماده نیستم دختری از خانواده مبارزان کوردستان را تحقیر کنم، چراکه غرور و اراده خواهر یا برادر پیشمرگش خدشه دار می شود.
- آماده نیستم دختری تحصیلکرده را تحقیر کنم، چراکه آگاه است که چنین رژیمی کمر به خانه نشینی و خانه داری او بسته است.
- آماده نیستم زنان کوردستان را تحقیر کنم، چراکه رژیم می خواهد آنها را به ماشین تولید مثل تبدیل کند.
- آماده نیستم با حجاب اجباری زنان میهنم را تحقیر کنم، چراکه زیبای و آزادی جزو ذات و هویت آنهاست.
- آماده نیستم با امر به معروف و نهی از منکر زنان سرزمینم را تحقیر کنم، چراکه آنها انسانهای صاحب عقل و شعور می دانم.
- آماده نیستم با گشت ارشاد دختران رۆژهەڵات را تحقیر کنم، چراکه با رکاب زدن و روابط انسانی زیباییهای سرزمینم را دو چندان می کنند.
در آخر آماده نیستم با دیدن این همه نابرابری در حق مادر، خواهر، همسر و دختران سرزمینم، رفتن به پای صندوق دیکتاتور را توجیه کنم. چنین کاری چیزی جز مشارکت در تحقیر نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‏‎خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاشتی) پێشکەش کرا بۆ دایە شەریفە.

‏‎ ‏‎ ١٠/١٢/٢٠١٩ لەشاری هەولێر لە ڕێوڕەسمێكدا كە لە هۆتێل هەولێری نێودەوڵەتی بەڕێوەچی ڕێكخراوی ئاشتی خێرخوازیی، خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاش...