۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۲, پنجشنبه

در آستانه روز جهانی کارگر در اهواز



مهدی مجدم معروف به محمود مجدم فرزند هادی که در روز سه شنبه ٢٧ فروردین(١۶ آوریل) در مقابل درب استانداری در شهر اهواز خودسوزی کرده بود، پس از چند روز بستری در بیمارستان طالقانی درگذشت. این جوان عرب اهوازی ساکن اهواز جهت جستجوی کار به چندین أداره مراجعه کرده أما نتیجه ای نگرفته و گویا صبر او لبریز شده و در اقدامی اعتراض آمیز هنگام خروج استاندار حجازی از ساختمان أستانداری واقع در حد فاصل امانیه و کیانپارس در مقابل چشمان استاندار و همراهانش با ریختن بنزین برروی خود أقدام به خودسوزی نموده است.
مهدی مجدم که متولد سال ۱۳۵۵ است ودر شرف تشکیل خانواده بود، قبلا به صورت پیمانی در شرکت نفت مشغول به کار بوده وهمزمان با بیکار شدن بخش وسیعی از کارگران در اهواز، اونیز از کار بیکار شده بود.
مراجعات متعدد مهدی مجدم به إدارات و شرکتهای دولتی و خصوصی جهت یافتن کار بی نتیجه مانده ودر این راستا درخواست دیدار با استاندار را کرده که حراست به او أجازه ورود به استانداری را نداده است. در نتیجه هنگام خروج استاندار، وی أقدام به خودسوزی کرده که توسط نگهبانان خاموش شده و به بیمارستان طالقانی منتقل شده و در آنجا بستری شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‏‎خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاشتی) پێشکەش کرا بۆ دایە شەریفە.

‏‎ ‏‎ ١٠/١٢/٢٠١٩ لەشاری هەولێر لە ڕێوڕەسمێكدا كە لە هۆتێل هەولێری نێودەوڵەتی بەڕێوەچی ڕێكخراوی ئاشتی خێرخوازیی، خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاش...