۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۲, پنجشنبه












اول ماه مه و سندیکای کارگران شرکت واحد
اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد روز چهارشنبه اول ماه مه، علیرغم فشارها و تمام سختی های پیش رو از اولین ساعات کاری در جمع همکاران خود حضور پیدا کردند تا همراه با آن ها روز جهانی کارگر را گرامی بدارند. عوامل کارفرما و حراست به طور مرتب از اعضای سندیکا عکس و فیلم تهیه می کردند تا شاید با رعب و وحشت از استقبال همکاران جلوگیری کنند.
بنا به گزارش رسیده، آن ها نه تنها موفق نشدند بین کارگران سندیکایی با همکاران خود ایجاد فاصله کنند، بلکه فشارهای آن ها باعث استقبال بیشتر کارگران از نمایندگان خود شد.
اعضای سندیکا با پخش شیرینی به استقبال همکاران خود رفتند و در چندین پایانه با رانندگان و کارگران شرکت واحد دیدار کردند و روز کارگر را تبریک گفتند و در آخر به پایانه آزادی که یکی از بزرگترین پایانه های اتوبوسرانی تهران است مراجعه کرده و با استقبال با شکوه رانندگان روبرو شدند. در این پایانه با تجمع رانندگان و راهپیمائی در زیر پلاکارد تهیه شده از سوی سندیکا، رانندگان خواستار آزادی رضا شهابی عضو زندانی سندیکا شده و برای آزادی وی امضا جمع کردند.
بعد از مراسم اول ماه مه، اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد به دیدار کودکان کار رفتند و مورد استقبال مسئولین جمعیت کودکان کار و بچه های کار قرار گرفتند. این دیدار با خواندن سرودهایی به مناسبت اول ماه مه همراه بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‏‎خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاشتی) پێشکەش کرا بۆ دایە شەریفە.

‏‎ ‏‎ ١٠/١٢/٢٠١٩ لەشاری هەولێر لە ڕێوڕەسمێكدا كە لە هۆتێل هەولێری نێودەوڵەتی بەڕێوەچی ڕێكخراوی ئاشتی خێرخوازیی، خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاش...