۱۳۹۲ تیر ۲۰, پنجشنبه

بحث اعطای حقوق مادام‌العمر به نمایندگان مجلس این بار با طرحی عجیب به مجلس ارائه شده است




بحث اعطای حقوق مادام‌العمر به نمایندگان مجلس این بار با طرحی عجیب به مجلس ارائه شده است؛ مجوز دائمی حمل سلاح!
البته مرکز پژوهش‌های مجلس این طرح را خلاف قانون دانسته است.مجوز مادام‌العمر حمل سلاح، استفاده دائمی از طرح ترافیک و داشتن گذرنامه سیاسی تا پایان عمر خواست‌های ۲۱ نماینده مجلس است.
این نمایندگان خواسته های خود را روز یک‌شنبه ۱۶ تیر، در قالب طرحی به مجلس ارائه دادند.استدلال این نمایندگان برای ارائه چنین طرحی این است که نمایندگان مجلس پس از پایان دوره نمایندگی نباید شهروند عادی محسوب شوند.
نادر فریدونی از نمایندگان امضاکننده این طرح به سایت فرارو گرفته: «یک نماینده مجلس پس از اتمام دوره نمایندگی نباید به عنوان یک شهروند عادی محسوب شود. چون مردم و نظام برای این نماینده هزینه کرده‌اند و باید برنامه‌هایی تدوین شود که از پتانسیل‌های وی استفاده شود».
واقعا تعجب می کنم از این نماینده های که به اصطلاح خودشان آنقدر برایشان هزینه می شود درون مجلس مشغول چه طرح هایی هستند؟ براستی جای نماینده های دوره اول مجلس را چه اعجوبه هایی گرفته اند . آخه مرد حسابی تو که خودت را فراتر از یک شهروند ایرانی می دانی آیا هیچوقت رفتی ببینی که این مردمی که خودت را بالاتر از آنها می پنداری چه دردی دارند ؟ آیا رفتی ببینی برای درمان بیماریهای کوچکشان حتی از عهده مخارجش بر نمی آیند ؟ آیا به اصطلاح نماینده مجلسی که برایت کسر شان است که خود را شهروند عادی بدانی به گوشت خورده چقدر شهروندان این کشور کلیه هایشان را برای مایحتاج زندگیشان فروخته اند ؟ نماینده به اصطلاح خالی از اشتباه آیا در جریان تن فروشی دخترانمان به خاطر فقر مالی در کشورهای شیخ نشین دبی و یا همین کشور خودمان ایران هستی ؟راست می گویی این موارد که زیاد مهم نیست مهم جان شما هست که به خطر نیفتد . مهم این است که شما تا آخر عمر تامین باشید و ماشینتان خدای نکرده در پشت چراغ قرمز نماند یک وقت فرزندانتان اذیت شوند . آخه سلاح برای چی می خواهید چه کسی می خواهد شما را ترور کند ؟ مگر شما چه چیز خاصی دارید که آنقدر نگرانید و از جانتان می ترسید؟ به خدا هیچکس کاری به شما ندارد و آنقدر برایش افکار و اندیشه های شما مهم نیست که بخواهدخود را دچار مشکل کند پس نمی خواهد به دنبال سلاح برای حفظ جانتان باشید . بروید و نگران حفظ جان اساتیدی باشید که تند و تند از این کشور می روند و جایشان را بی سوادان گرفته اند . بروید و نگران جوانان نخبه ایی باشید که از این کشور فرار می کنند . باور کنید اگر من در این دوره مجلس بودم و همچون طرحی را از نمایندگان می شنیدم .سریع استعفا می دادم و فریاد می زدم که مردم ایران به خدا سر کار هستی دو اگر هم به ما رای دادی دبه این منظور بوده است که ما بیاییم و مواظب اهداف کسان خاص باشیم و نگران جیب های خود . حالم از خودم به هم می خورد با همچون نماینده هایی که در این کشور می خواهند برایم تصمیم بگیرند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‏‎خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاشتی) پێشکەش کرا بۆ دایە شەریفە.

‏‎ ‏‎ ١٠/١٢/٢٠١٩ لەشاری هەولێر لە ڕێوڕەسمێكدا كە لە هۆتێل هەولێری نێودەوڵەتی بەڕێوەچی ڕێكخراوی ئاشتی خێرخوازیی، خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاش...