۱۳۹۲ تیر ۳, دوشنبه

چاه جمکران





چاه جمکران
مسجد جمکران در سال 1379 یعنی سه سال پس از آغاز ریاست جمهوری محمد خاتمی و در پناه دولت و مجلس «اصلاحات» برای نخستین بار صاحب تولیت شد و طرحی برای گسترش آن در دستور کار قرار گرفت که به یک هزار و دویست میلیارد ریال اعتبار نیاز داشت. از آنجا که تهیه همه مبلغ از سوی دولت ممکن نبود، تصمیم گرفته شد از منبع پردرآمد خرافه پرستی استفاده شود. به همین منظور ابتدا یک چاه و سپس چاه های بیشتری در اطراف مسجد اولیه حفر شد! زائران «عریضه» های خود را در چاه های جداگانه زنانه و مردانه می اندازند و برای این حد از بلاهت خود که احتمالا به ژرفای همان چاه جمکران است، مبلغی هم دستی می دهند. جمع این مبلغ به دلیل هجوم حماقت سر به میلیون ها تومان می زند.
در «دفتر کرامات» این مسجد خبر شفای بیماری و رفع مشکلاتی از این قبیل به چشم می خورد: بیماری های اعصاب و روان، دیسک کمر، روماتیسم، سرطان بدخیم، سکته مغزی، رفع مشکل شهریه طلاب، نجات سرنشینان هواپیمای مشهد و رفع مشکل نازایی! «امام زمان» از چاه جمکران یک تنه به رقابت با پزشکان، خلبانان، امدادگران و بانکهای کشور برخاسته است! راست گفته اند تا احمق در جهان است، مفلس در نمی ماند!
از من نخواهید به خرافات، حماقت و بلاهت عوام زیر نام «اعتقادات مذهبی» احترام بگذارم و از این راه حقه بازی و فریبکاری «دکانداران دین» (اصطلاح احمد کسروی) را که در ایران حکومت می کنند تأیید کنم. .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‏‎خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاشتی) پێشکەش کرا بۆ دایە شەریفە.

‏‎ ‏‎ ١٠/١٢/٢٠١٩ لەشاری هەولێر لە ڕێوڕەسمێكدا كە لە هۆتێل هەولێری نێودەوڵەتی بەڕێوەچی ڕێكخراوی ئاشتی خێرخوازیی، خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاش...