۱۳۹۲ تیر ۳, دوشنبه

ارتش آزادي سوريه عناصر سپاه پاسداران در را به اسارت گرفت







شوراي فرماندهي انقلاب سوريه در دمشق اعلام كرد، رزمندگان ارتش آزادي سوريه در غوطه شرقي در حومه دمشق34تن از عناصر حزب الشيطان را از پاي درآوردند و 5 تن ديگر را دستگير كردند. 4 تن از دستگيرشدگان از پاسداران رژيم ايران مي باشند.

ارتش آزادي سوريه اعلام كرد تعدادي از نيروهاي رژيم و شبه نظاميان را در نبردهاي كمربندي جنوبي دمشق به هلاكت رسانده و 2 تانك آنها را منهدم كرده است.
گرادنهاي ارتش آزادي در حلب ساختمان اصلي فرماندهي نظاميان اسد در داخل فرودگاه نظامي منغ را منهدم كردند و تمامي ورودي هاي اين فرودگاه را به كنترل خود در آوردند .
انقلابيون سوري از صبح امروز عمليات خود براي به كنترل در آوردن كامل اين ساختمان كه دهها تن از افسران و نظاميان جنايتكار اسد در آن سنگر گرفته اند را آغاز كردند.
رزمندگان ارتش آزادي همچنين مواضع نظاميان اسد در منطقه الزيوت در اطراف فرودگاه بين المللي حلب را هدف قرار دادند
انقلابيون سوري در تدارك يك حمله بزرگ براي به كنترل در آوردن كامل اين فرودگاه مي باشند و مي گويند تنها مشكل آنها نداشتن سلاح هاي ضد هوايي پيشرفته است.
از سوي ديگر انقلابيون سوري در داخل شهر حلب نيز دست به پيشروي زدند
گردانهاي ارتش آزادي در عملياتي كه اسم آنرا القادسيه گذاشته اند بمنظور به كنترل در آوردن محله هاي تحت كنترل نظاميان اسد، در داخل شهر حلب دست به تهاجم زدند.
انقلابيون سوري توانستند قسمتهاي زيادي از محله الراشدين را به كنترل خود در آورده و آكادمي نظامي حلب و دو مركز ديگر نظاميان اسد را نيز محاصره كردند.

وزراي خارجه كشورهاي دوست مردم سوريه در نشست خود در دوحه تصميم گرفتند اقدامات فوري و عملي خود را براي پشتيباني از اپوزيسيون سوريه بمنظور تغيير تعادل قوا در صحنه نبرد به اجرا در آورند.
11كشور شركت كننده در اين اجلاس در بيانيه پاياني خود دخالت عناصر حزب الشيطان و رژيمهاي ايران و عراق در كشتار مردم سوريه را محكوم كرده و خواستار خروج فوري اين نيروها از خاك سوريه شدند.
الجزيره2تير92

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‏‎خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاشتی) پێشکەش کرا بۆ دایە شەریفە.

‏‎ ‏‎ ١٠/١٢/٢٠١٩ لەشاری هەولێر لە ڕێوڕەسمێكدا كە لە هۆتێل هەولێری نێودەوڵەتی بەڕێوەچی ڕێكخراوی ئاشتی خێرخوازیی، خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاش...