۱۳۹۳ اسفند ۱۱, دوشنبه

تجمع معلمان معترض در شهرهای مختلف ایران


خبر گزاری هرانا – صبح امروز معلمان معترض در شهرهای مختلف ایران در اعتراض به پایین بودن دستمز‌هایشان و تبعیضهای موجود در آموزش و پرورش دست به تجمع اعتراضی زدند. دست‌کم یکی از تجمع کنندگان بازداشت و تاکنون آزاد نشده است
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، صبح روز جاری (یک‌شنبه ۱۰ اسفند ماه) در شرهای مختلف ایران تجمع اعتراضی معلمان در سکوت کامل برگزار شد.
این معلمان که به پایین بودن دستمز‌هایشان و تبعیضهای موجود در آموزش و پرورش اعتراض داشتند در استانهایی هچون تهران، خراسان رضوی، لرستان، قزوین، خوزستان، فارس و … دست به تجمع اعتراضی زدند.
یکی از معلمان شرکت کننده در این تجمع به گزارشگر هرانا گفت: «تجمع در شهرستان‌ها از صبح ساعت ۹ تا ۱۱ در مقابل ادارات آموزش وپرورش انجام شد و در تهران از ساعت ۲ در مقابل مجلس تجمع سکوت به دعوت کانون صنفی معلمان انجام شد، در حدود پنج هزار نفر در این تجمع [تهران] شرکت داشتند و در پایان با قرائت قطعنامه کانون صنفی بوسیله آقای بهشتی سخنگوی کانون، تجمع به صورت آرام وبدون شعار پایان یافت.»
این تجمع تحت تدابیر شدید امنیتی و با بازداشت دست‌کم یکی از تجمع کنندگان به نام میلاد درویش برگزار شد.






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‏‎خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاشتی) پێشکەش کرا بۆ دایە شەریفە.

‏‎ ‏‎ ١٠/١٢/٢٠١٩ لەشاری هەولێر لە ڕێوڕەسمێكدا كە لە هۆتێل هەولێری نێودەوڵەتی بەڕێوەچی ڕێكخراوی ئاشتی خێرخوازیی، خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاش...