۱۳۹۳ خرداد ۴, یکشنبه

موشک بالیستیک برای نجات اسلام یا مرد دویست میلیارد دلاری



موشک بالیستیک برای نجات اسلام یا مرد دویست میلیارد دلاری !! (خامنه ای با سرقت اموال ایرانیان در لیست 11 مرد ثروتمند جهان مقام اول را دارد در این لیست کریم اقا خان امام فرقه ی اسماعیلیه ای ها با آنهمه ثروت و دارایی در مقام یازدهم قرار گرفت ...................حال ببینید ثروت خامنه ای و فرزندانش که در تمام جهان !!! با نامهای (خریداری شده یعنی مصونیت حفظ نام ) این پول خون هزاران اعدامی و فرزندان معتاد شده فقر و آلودگی هوا اب و خوراک مردم ایران و از بین رفتن دریاچه ها و جنگلها و..
رژیم جمهوری اسلامی به رهبری علی خامنه ای روضه خوان 5 تومانی (35 سال پیش ) و مرد دویست میلیاردلاری کنونی ، برای ادامه حیات خود سرمایه های مردم ایران را صرف مونتاژ موشک های بنجل کره شمالی نموده است. برغم اینکه وی می داند، که وضعیت زندگی میلیونها ایرانی فاجعه آور است، اما بدون آینکه خم به ابروی خود بیاورد، نیروهای تحت پوشش خود را تشویق می نماید تا هزینه بیشتری را برای خرید این آشغالها بپردازند.
روز گذشته نیز وی کفت که برای مقابله با مردم و دولتهای بزرگ باید نیروهای داخل خود را منسجم و قویتر بنماییم....
سرمایه گذاری میلیاردها دلار در این راستا برای دفاع از کیست؟؟؟ آخوند خامنه ای دقیقا می داند، که شیپور مرگ رژیم وی بصدا در امده است و. خرید این موشک های کهنه و دست چندم نیز نمی تواند وی را نجات بدهد.
تصویر ذیل نمودی از این نمایش مفتض اور را نشان می دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‏‎خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاشتی) پێشکەش کرا بۆ دایە شەریفە.

‏‎ ‏‎ ١٠/١٢/٢٠١٩ لەشاری هەولێر لە ڕێوڕەسمێكدا كە لە هۆتێل هەولێری نێودەوڵەتی بەڕێوەچی ڕێكخراوی ئاشتی خێرخوازیی، خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاش...