۱۳۹۳ اسفند ۳, یکشنبه

ما همه سامان نسیم هستیم


شهروندان هولیر و قلادزه اعدام زندانیان سیاسی کرد را محکوم کردند
فعالان مدنی و نمایندگان چندین حزب سیاسی در شهرهای هولیر و قلادزە در اعتراض به اعدام زندانیان سیاسی کرد دست بە راهپیمایی زدند.
یکشنبه ۲۲ فوریهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۷:۲۶
هولیر - فرات
فعالان مدنی و نمایندگان چندین حزب سیاسی در شهرهای هولیر و قلادزە در اعتراض به اعدام زندانیان سیاسی کرد دست بە راهپیمایی زدند.
امروز در شهر هولیر دهها تن از فعالان مدنی، نمایندگان احزاب سیاسی و شهروندان کرد از مقابل پارلمان اقلیم دست بە راهپیمایی زدند و ضمن محکوم کردن جمهوری اسلامی ایران، از دولت اقلیم و سازمانهای بین المللی خواستند تا علیه اقدامات جنایت آمیز تهران موضعگیری کنند.
فرصت صوفی عضو هیئت حقوق بشر اقلیم کردستان بە راهپیمایان گفت کە درخواست کتبی آنها را بە ریاست پارلمان اقلیم کردستان خواهد رساند.
دیروز نیز در قلادزە با همراهی مردم شهر و اهالی شرق و غرب کردستان تی یک راهپیمایی اعدام زندانیان سیاسی محکوم شد.
در بیانیه معترضان آمده بود، خلق کرد دیگر هیچگونە ظلم و ستمی را قبول نمی کند و با هشدار بە حکومت ایران و دیگر حکومتهای اشغالگر آمدە، امروزە سطح مبارزات خلق کرد برای احقاق حقوق مشروع خود در سطحی است کە هرگونە حملات بە خلق کرد را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‏‎خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاشتی) پێشکەش کرا بۆ دایە شەریفە.

‏‎ ‏‎ ١٠/١٢/٢٠١٩ لەشاری هەولێر لە ڕێوڕەسمێكدا كە لە هۆتێل هەولێری نێودەوڵەتی بەڕێوەچی ڕێكخراوی ئاشتی خێرخوازیی، خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاش...