۱۳۹۲ دی ۲۸, شنبه

خانم هانا جاف


اسم این خانم هانا جاف است ، متولد ۱۳۶۵ محل تولد ایشان شهر کلار، سی کیلو متری شهرستان سرپل ذهاب، ایشان با ۲۷ سال سن ، وزیر کشوری ۱۲۰ میلیونی هستند.
اما کدام کشور ؟! احتمالا در اولین حدسیات خود، فکر کنید ایشان وزیر یکی از کشورهایی است که کردها تحت سیطره آنها، نقشی جز شهروندهای درجه ۲ و درجه ۳ به حساب نمی آیند هستند.و متعجب از وجود یک کرد ۲۷ ساله به عنوان وزیر، در این کشورها !!!!!
اگر حدس می زنید ایشان وزیر کشور ایران، ترکیه ، سوریه و یا عراق هستند، حدس شما درست نیست.
همه ما می دانیم در نظام جمهوری اسلامی امسال و در دوره روحانی، می خواستند یک فرماندار کرد را که اهل ایلام بودند را به عنوان فرماندار استان آذربایجان غربی که از لحاظ جمعیتی حداقل ۴۰ درصد آن، کرد هستند،تعیین کنند. همه ایران طوری در هم آشفت و شلم شوربا شد، که چی؟؟! چطور می شه قبول کرد یک کرد بیاید و فرماندار یک استان شود که نصف جمعت آنها کرد نیست و آذری هستند، کما اینکه مذهب آن فرد هم شیعه باشد و کردهای آن استان سنی.
خلاصه اینکه دولت روحانی از انتصاب یک کرد هم در همه ۳۱ استان ایران صرف نظر کرد، حتی در استان های کرد نشین.
اما این دختر، با ۲۷ سال سن ،جوان ترین وزیر کشوری است که شاید ،حتی ۵ درصد از مردم آن کشور ندانند کردستان در کجای دنیا قرار دارد،بله، این خانم جوان ترین وزیر کابینه کشور مکزیک به عنوان وزیر اداره مهاجرت است.
مطمئن باشید اگر برای جمهوری اسلامی میسر می بود، در حد نماینده مجلس و حتی شاید شورای شهر هم اجازه نمی داد هیچ کردی در هیچ منسبی قرار گیرد.





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‏‎خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاشتی) پێشکەش کرا بۆ دایە شەریفە.

‏‎ ‏‎ ١٠/١٢/٢٠١٩ لەشاری هەولێر لە ڕێوڕەسمێكدا كە لە هۆتێل هەولێری نێودەوڵەتی بەڕێوەچی ڕێكخراوی ئاشتی خێرخوازیی، خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاش...