۱۳۹۲ مهر ۴, پنجشنبه

شروع جنگ نرم جدید علیه مسیحیان توسط جمهوری اسلامی


لطفا این مقاله را تا به انتها بخوانید تا به نتیجه ای مثبت از جنب و جوش حکومت اسلامی حاکم بر ایران و ترس حاکمان مذهبی از به حقیقت دست پیدا کردن مردم برسیم که چگونه با نفوذ خود تحت عنوان فعال مسیحی یا دیگر باور های مذهبی جهت تفرقه دست به فعالیت های وسیع سایبری در سایت های اجتماعی همانند فیسبوک یا توییتر میزنند تا مسیحیت یا دیگر باورهای مذهبی را ضعیف نشان بدهند.
مدتی بود که در دنیای مجازی به ویژه فیسبوک شاهد این بودم که عده ای تحت عنوان مسیحی به دیگر مسیحیان تهمت و افترا میزدند که نه تنها برای من قابل هضم نبود و در برخی مواقع شاهد این بودم که مسیحیان دیگر را مسخره میکنند و از الفاظ زشت و زننده ای استفاده میکنند که با خود میاندیشم آیا این افراد که مدعی ایمان خود به مسیح هستند آیا یکبار هم که شده کتاب مقدس را درک کرده اند چرا که در رساله یعقوب باب یکم آیه ۲۶ میخوانیم:هر که خود را مسیحی میداند،اما نمیتواند بر زبان تند خود مسلط باشد،خود را گول میزند و مذهب اوپشیزی ارزش ندارد.
و گاهی به افراد حقیقی حمله های تندی میکنند و از هرگونه تهمت و افترایی دریغ نمیکنند و و بصورت ناجوانمردانه آنها را یکطرفه قضاوت میکنند که اینهم مغایر با تعلیمات مسیح میباشد و نشان از این داره که

کتاب مقدس را درک نکرده اند چرا که کلام خدا در رساله یعقوب باب چهارم آیه ۱۱ به صراحت چنین میفرماید

ای برادران عزیز؛از یکدیگر بدگویی نکنید و ایراد نگیرید و یکدیگر را محکوم نمایید.زیرا اگر چنین کنید؛در واقع

از احکام خدا ایراد گرفته اید و آن را محکوم کرده اید.اما وظیفه شما قضاوت درباره احکام خدا نیست،بلکه اطاعت

از آن .

و در بعضی از موارد شاهد این هستیم که قصد ایجاد جدایی و تفرقه بین ایمانداران به مسیح را سر لوحه اقدامات ضد مسیحی خود کرده اند با ایجاد تفرقه بین مسیحیان، استنباط شخصی من بر این است که با ایجاد تفرقه قصد شقاق کلیسا را ره توشه خود کرده اند البته با ز هم با نگرشی در کتاب مقدس در اول قرنتیان باب یک آیه ۱۰

ببینیم که کلام خدا در مور اتحاد چه میفرماید :اما ای برادران عزیز،به نام خداوند ما عیسی مسیح به شما التماس میکنم که از بحث و جدل دست برداشته،بکوشید با یکدیگر یکدل و یکزبان باشید تا در میان شما جدایی و شکاف پیش نیاید.خواهش میکنم که در فکر و هدف متحد باشید .

با نوشتن این مطالب خواستم به مخاطبان خود اعلام کنم یک مسیحی واقعی همیشه زبان خود را کنترل میکند تا همنوع خود را نیازارد ،یک مسیحی واقعی از مسیحی دیگر بد گویی نمیکند و اورا قضاوت نمیکند ،یک مسیحی واقعی بدنبال ایجاد اتحاد بین ایمانداران به مسیح میباشد نه اینکه در بین ایمانداران تفرقه ایجاد کند و به کلیسا ضربه بزند
و تمام این اعمال و حرکات مرا به فکر فرو برد مگر میشود یک ایماندار واقعی به مسیح با توجه به داشته های ما در کتاب مقدس تبر بر دست گرفته و بدن مسیح را تکه تکه کند؟مگر ما مسیحیان به روز داوری اعتقاد نداریم؟
مگر میشود کسی به روز داوری اعتقاد داشته باشد و چنین کند؟ پس خواهر و برادر من در مسیح هوشیار باش که
اینگونه اقدامات فقط از اشخاصی بر میاید که افزایش روز به روز ایمانداران به مسیح موقعیت او را بخطرمیاندازد
و چنان میشود که رهبر جمهوری اسلامی علی خامنه ای ،محمود احمدی نژاد و محمد باقر قالیباف شهردار تهران
ترویج مسیحیت و وجود کلیساهای خانگی را بزرگترین دشمنان جمهوری اسلامی میدانند
که علی خامنه ای از فعالان سایبری وابسته به حکومت دعوت میکند که علیه ترویج مسیحیت اقدام به جنگ نرم بنمایند
در زیر راه هایی که توسط حکومت جهت جنگ نرم انجام میشود را به شما یاد آوری میکنم که خودتان قضاوت کنید که آیا اینگونه اقداماتی که توسط این مسیحی نما ها انجام میشود شباهتی به جنگ نرم حکومت علیه مسیحیان ندارد ؟
بنابراین جنگ نرم، امروزه مؤثرترین، کارآمدترین و کم هزینه ترین و درعین حال خطرناک ترین و پیچیده ترین نوع جنگ علیه یک تفکر است، چون می توان با کمترین هزینه با حذف تهاجم خود قرار می دهد.
۱:ترور شخصيت: در جنگ نرم بر خلاف جنگ سخت ، ترور فيزيكي جاي خود را به ترور شخصيت داده است. در زماني كه نميتوان و يا نبايد فردي مورد ترور فيزيكي قرار گيرد با استفاده از نظام رسانه اي و انواع تاكتيك ها از جمله بزرگ نمايي، انسانيتزدايي و اهريمن سازي، پاره حقيقت گويي و… وي را ترور شخصيت مي كنند و از اين طريق باعث افزايش نفرت عمومي و كاهش محبوبيت وي مي شوند. جمهوری اسلامی هم نیز با استفاده از اين تاكتيك و بهره گيري از ابزار طنز، كاريكاتور، شعر، كليپ هاي كوتاه و… كه عموماً از طريق اينترنت و تلفن همراه ، پخش مي شود به ترور شخصيت برخي افراد سياسي و مذهبی موجه و معتبر در نزد مردم مي پردازند.




۲:برچسب زدن: بر اساس اين تاكتيك، رسانه ها، واژه هاي مختلف را به صفات مثبت و منفي تبديل كرده و آنها را نهادهاي مختلف نسبت مي دهند

۳:تلطيف و تنوير: از تلطيف و تنوير (مرتبط ساختن چيزي با كلمه اي پر فضيلت) استفاده مي شود تا چيزي را بدون بررسي شواهد بپذيريم و تصديق كنيم.

۴:تصديق: تصديق يعني اينكه شخصي كه مورد احترام يا منفور است بگويد فكر، برنامه يا محصول يا شخص معيني خوب يا بد است. تصديق فني رايج در تبليغ، مبارزات سياسي و انتخاباتي است.

۵:دروغ بزرگ: اين تاكتيك قديمي كه هنوز هم مورد استفاده فراوان است، عمدتاً براي مرعوب كردن و فريب ذهن حريف مورد استفاده قرار ميگيرد.

۶:انسانيتزدايي و اهريمنسازي: يكي از موثرترين شيوه هاي توجيه حمله به دشمن به هنگام جنگ (نرم و يا سخت)، «انسانيتزدايي» است.یعنی شخص مقابل را تقریب کرده و در قامت اهريمني در ذهن مخاطب ظاهرکرد ، مي توان اقدامات خشونت آميز عليه اين ديو و اهريمن را توجيه كرد.

۷:ايجاد تفرقه و تضاد: ازجمله اموري كه در فرآيند جنگ نرم مورد توجه واقع مي شود، تضعيف از طريق تزريق تفرقه در جامعه هواداران و حاميان یک تفکر است. ايجاد و القاء وجود تضاد و تفرقه در جبهه رقيب باعث عدم انسجام و يكپارچگي شده و رقيب را مشغول مشكلات دروني جامعه حاميان خود مي كند و از اين طريق از اقتدار و انرژي آن كاسته و قدرتش فرسوده شود.

۸:توسل به ترس و ايجاد رعب: در اين تاكتيك از حربه تهديد و ايجاد رعب و وحشت ميان نيروهاي طرف مقابل ، به منظور تضعيف روحيه و سست كردن اراده آنها استفاده مي شود. متخصصان جنگ نرم، ضمن تهديد و ترساندن مخاطبان به طرق مختلف به آنان چنين القاء مي كنند كه خطرات و صدمه هاي احتمالي و حتي فراواني بر سر راه آنان ممكن كرده است و از اين طريق، آينده اي مبهم و توام با مشكلات و مصائب براي افراد ترسيم مي كنند.

۹:مبالغه: مبالغه يكي از روشهايي است كه با اغراق كردن و بزرگ نمايي يك موضوع، سعي در اثبات يك واقعيت دارد. كارشناسان جنگ رواني، از اين فن در مواقع و وقايع خاص استفاده مي كنند.همانند حال حاظر که جمهوری اسلامی از پیشرفت مسیحیت احساس خطر کرده .

حکومت جمهوری اسلامی با گماردن ماموران امنیتی خشن و نیروهای زبده اطلاعاتی برای مقابله با گسترش مسیحیت در ایران، تلاش سازمان یافته و طراحی شده ای برای منزوی کردن رهبران مسیحی و خارج کردن اداره کلیساها از دست آنها با روشهای جاسوسی و تفرقه افکنانه دارد. آنها می خواهند در نهایت این رهبران را با افزودن فشارها مجبور به مهاجرت از ایران بکنند و بعد آنها را عوامل تحریک شده دشمنان جمهوری اسلامی معرفی کنند.

مقصود نهائی رهبران جمهوری اسلامی و روحانیون تندرو شیعه از این اعمال تعطیلی کامل همه کلیساها در ایران و توقف هرگونه مراسم نیایش و پرستش مسیحی در این کشور می باشد. رفتار آنها با کلیساها و رهبران مسیحی باعث ایجاد یک نگرانی بزرگ در جامعه مسیحیان ایران برای از دست دادن همین حداقل امکانات موجود برای پرستش خداوند در کشورشان می باشد.

رفتارهای حکومت ایران در مورد مسیحیان به طور کامل مغایر با اصول اعلامیه جهانی حقوق بشر و قوانین بین المللی درباره آزادی مذهبی است که جمهوری اسلامی متعهد یه رعایت آن میباشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‏‎خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاشتی) پێشکەش کرا بۆ دایە شەریفە.

‏‎ ‏‎ ١٠/١٢/٢٠١٩ لەشاری هەولێر لە ڕێوڕەسمێكدا كە لە هۆتێل هەولێری نێودەوڵەتی بەڕێوەچی ڕێكخراوی ئاشتی خێرخوازیی، خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاش...