۱۳۹۲ اسفند ۱۱, یکشنبه

توضیحات جدید منتشر کنندهٔ اصلی فیلم اعدام تکاندهنده در کرج



دوستان بعد از اشتراک گذاری این ویدیو توسط من و واکنش های مردم نسبت به این عمل جنایت کارانه سایت تابناک خبری رو منتشر کرده که دران گفته این اعدامی که میخواست مادرش را ببینه مربوط به همون اعدامی های 7 اسفند هست این خودش نشون میده این ویدیو نباید منتشر میشد تاریخ این اعدام و نحوه اعدام نشون میده که این به اون سه نفری که در 7 اسفند ربطی ندارد ولی من در رسانه ها حاضر خواهم شد و ماجرای کامل این اعدام رو از دهان فیلم بردار میگم این اعدام ربطی به اعدام های 7 اسفند نداره لطفا اطلاع رسانی کنید جرم اعدام شونده معلوم نیست و تاریخ دقیق اعدام 7 اسفند نیست ممنون از شما
http://www.tabnak.ir/fa/news/383194/دلسوزی-برای-متجاوز-اعدامی
فیلم کامل اعدام رو دارم ولی میترسم اپ کنم نه اینکه شناسایی بشم نه از ضربه زدن دوباره به روح ایرانی ها به کسایی که طاقت دیدن این صحنه هارو ندارند فکر نمیکردم اینقدر عمق فاجعه بزرگ باشه که این ویدیو و اعدام بشه سنبل . تمام دوستانی که در اشتراک گذاری این ویدیو دست داشتن و باعث شدن تمام سایت ها خبری رو پوشش بده ممنونم درضمن این ویدیو که از فیلم بردار گرفتم و اولین بار درفیس بوک منتشر کردم سوال کردم برای چند بار که گفت این اعدام ربطی به اعدام 7 اسفند که سه نفر در کرج بودند نداره و چند روز قبل از 7 اسفند انجام شده ویدیو و عکس های این اعدام توقیف شد و دستور انتشار نگرفت و من این کارو انجام دادم تا دنیا به عمق فاجعه پی ببره ویدیو کامل 13 دقیقه است ولی منتشر نمیکنم چون بسیار دردناک هست به امید ازادی ایران و ایرانی.
یه سری سایت های فله ایی رژیم جمهوری اسلامی یه تاریخ جدید دیگه از این ویدیو و متهم منتشر کردند که تاریخ صبح روز یکشنبه ۱۳۹۲/۵/۲۷ این اعدام صورت گرفته یعنی 8 ماه پیش ولی داخل سایت هیچ عکسی از این ویدیو من ندیدم و دوستان هم گفتن ربطی به این ویدیو و اعدام نداره به نظر شما این جنایت چرا توقیف شده بود چرا حق نشر در سایت های دولتی رو نگرفت خبرگزاری ایرنا در فیلم حضور داره چرا اون منعکس نکرده در این تاریخ ؟ تاریخ مورد نظر رو به هر سایتی که اخبار اعدام رو پوشش میده بدید چی می بینید ؟ هیچی این متن رو در موتور جستجوی گوگل بنویسید (سیاه نمایی رسانه های معاند نظام از اعدام های اخیر در کرج) ببنید چند تا سایت این فاجعه رو پوشش دادند
(منبع ویدیو محمدرضا عباسیان)



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‏‎خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاشتی) پێشکەش کرا بۆ دایە شەریفە.

‏‎ ‏‎ ١٠/١٢/٢٠١٩ لەشاری هەولێر لە ڕێوڕەسمێكدا كە لە هۆتێل هەولێری نێودەوڵەتی بەڕێوەچی ڕێكخراوی ئاشتی خێرخوازیی، خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاش...