۱۳۹۲ اسفند ۱۲, دوشنبه

یکی از شخصیت‌های علمی و سرشناس شهر کرمانشاه پس از احضار به اداره‌ی اطلاعات، در هاله‌ای از ابهام جان خود را از دست داد.


به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، روز شنبه دهم اسفندماه، دکتر هومن گودرزی ٤٠ ساله و اهل شهر گیلانغرب در بیمارستان "خمینی" شهر کرمانشاه، جان خود را از دست داد
وی به مدت ٩ سال، مشاور بخش قضایی زندان دیزل‌آباد کرمانشاه مشغول به کار بوده است.
یک منبع مطلع به خبرنگار کُردپا اعلام کرد: دکتر هومن بطور مداوم تحت فشار و کنترل نیروهای امنیتی کرمانشاه بود که روز شنبه دهم اسفندماه چند ساعت قبل از مرگ از سوی اداره اطلاعات کرمانشاه احضار و تحت بازجویی قرار گرفته بود.
دکتر هومن گودرزی،در هاله‌ای از ابهام جان خود را از دست داد
این منبع افزود: "دکتر گودرزی پس از چند ساعت بازجویی و خروج از اداره‌ی اطلاعات، چند تن از دوستانش وی را که در حالت نیمه‌بیهوشی بوده از خیابان به بیمارستان منتقل می‌کنند".
پزشکان بیمارستان عامل مرگ این استاد دانشگاه را "سکته قلبی" اعلام کردند و این در حالی است به گفته نزدیکان خانواده‌ی گودرزی، دکتر هومن پیشینه‌ی هیچ نوع بیماری را نداشته و خانواده مرگ وی را "مشکوک" و "مبهم" عنوان می‌کنند.
این جامعه‌شناس کُرد، مردادماه امسال به مدت یک ماه به اتهام "همکاری با یکی از احزاب سیاسی مخالف حکومت اسلامی ایران" در بازداشتگاه حفاظت اطلاعات سپاه کرمانشاه در بازداشت بسر برده بود.
به گفته چند شاهد عینی طی چند سال گذشته سه دکترای کُرد که از دانشگاه اهواز مدرک جامعه‌شناسی را گرفتند به طرز مشکوکی جان خود را از دست دادند.

دکتر هومن گودرزی سال ١٣٥٥ در شهر گیلانغرب متولد و به عنوان استاد دانشگاه در دانشگاه‌های استان کرمانشاه مشغول تدریس بوده و پدر وی نیز مهدی گودرزی سرهنگ بازنشسته نیروی هوایی و از شخصیت‌های سرشناس شهر کرمانشاه می‌باشد.
پیکر دکتر هومن گودرزی روز یکشنبه یازدهم اسفندماه در شهر گیلانغرب به خاک سپرده شد.
یک منبع مطلع از شهر گیلانغرب به آژانس کُردپا گفت: از صبح روز یکشنبه، شهر گیلانغرب با نیروهای نظامی و یگان ویژه میلیتاریزه شده و فضای امنیتی بر شهر حاکم است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‏‎خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاشتی) پێشکەش کرا بۆ دایە شەریفە.

‏‎ ‏‎ ١٠/١٢/٢٠١٩ لەشاری هەولێر لە ڕێوڕەسمێكدا كە لە هۆتێل هەولێری نێودەوڵەتی بەڕێوەچی ڕێكخراوی ئاشتی خێرخوازیی، خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاش...