۱۳۹۲ اسفند ۲۱, چهارشنبه

بازخوانی استفتا از آیت‌الله در سال ۱۳۹۰ در مورد پول حاصل از ساخت فیلم پورنو در آمریکا


خانومی از آمریکا با آیت الله سید محمدصادق روحانی در قم تماس گرفت و گفت شوهرمن ثروتمند است و پول زیادی از راه ساخت فیلم پورنو ( سکس ) بدست آورد و برای من به ارث گذاشت. اگر ممکن است به من بگوئید حکم این پول چیست؟؟
آیت‌الله هم می‌گوید: " من اجازه میدهم این پولها را از طرف من جهت رد مظالم مصرف کنید، نصف آن‌ را خودتان مصرف کنید نصف دیگر را هم بفرستید قم من صرف خیرات کنم "
و شماره حساب پسرش سید تقی‌ روحانی در " پاریس " را ارسال می‌کند!
آیت الله سید محمدصادق روحانی همچنین قمه‌زنی را نه‌تنها مجاز، بلکه از شعائر و مستحسن می‌داند.
وی در رابطه با ازدواج «دختر باکره» اجازه و اذن پدر را شرط نمی‌دانند و معتقد است که دختر «بالغه و رشیده» می‌تواند بدون اذن پدر ازدواج دائم یا موقت داشته باشد.
خانومی که از آیت‌الله روحانی استفتا کرده بود پس از مدتی‌ نوشت:
شاید استفتا من را از آیت الله صادق روحانی دیده اید، در آن استفتا خودم را یک زن بیوه پولدار جا زده بودم که ارث کلانی از شوهرم به من رسیده بوده است و شوهرم نیز در کار ساخت فیلم پورنو بوده است، و پرسیده بودم که آیا این پول حلال است ؟!
آیت الله صادق روحانی نیز در جواب من گفته بود نیمی از پول را به حساب من بریزید، بقیه پول حلال است.
و من با انتشار فتوای ایشان ، پرسیده بودم که این چه جور دینی است که تا کنون ده ها نفر به مانند مکرمه یا جعفر صرفا به دلیل اینکه یکدیگر را دوست داشته اند، بر اساس قوانین اسلام، سنگسار شده اند ولی مرجع شیعه ، پول حاصل از روابط سکسی که بر اساس دوست داشتن نیز نیست، بشرطی که نیمی از آن به جیب خودش برود، حلال می داند.
تصویری از استفتا به همراه مهر و امضای آیت‌الله سید محمد صادق روحانی در لینک زیر:
سید محمد صادق حسینی روحانی (زادهٔ ۱۳۰۵ در قم) از مراجع تقلید شیعه است. او همینک در شهر قم سکونت دارد.
همکاری با کاشانی در قضیهٔ ملی شدن نفت، مخالفت با رضاشاه در مورد کشف حجاب، دعوت و تلاش برای ورود حائری به قم، زمینه‌سازی برای تدریس وی و همکاری، همفکری و یاری جهت تأسیس حوزهٔ علمیه قم و... را از اقدامات وی نام می‌برند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‏‎خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاشتی) پێشکەش کرا بۆ دایە شەریفە.

‏‎ ‏‎ ١٠/١٢/٢٠١٩ لەشاری هەولێر لە ڕێوڕەسمێكدا كە لە هۆتێل هەولێری نێودەوڵەتی بەڕێوەچی ڕێكخراوی ئاشتی خێرخوازیی، خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاش...