۱۳۹۲ اسفند ۲۸, چهارشنبه

درگيری مردم با نيروهای سرکوبگر در نقاط مختلف تهران و شهرهای کرج و کرمانشاه




درگيری مردم با نيروهای سرکوبگر در نقاط مختلف تهران و شهرهای کرج و کرمانشاه
شعار مرگ بر ديکتاتور در قيطريه و شهرک اکباتان در تهران.
دستگيری شماری از جوانان درکرمانشاه.
جوانان دلير مناطق مختلف تهران و ديگر شهرهای کشور ادامه جشن چهارشنبه سوری را به صحنه يی برای رويارويی و ابراز نفرت از فاشيسم دينی حاکم بر ايران تبديل کردند.
در تهران جوانان در قيطريه از قسمت پارک به طرف سربالايی خيابان وشنگاه، حرکت کردند و با سردادن شعارهايی عليه حکومت رو به سقوط خامنه ای و شعار بسيجی برو گمشو انزجار خود از حکومت آخوندی و مزدورانش را فرياد می کردند. عوامل نيروهای سرکوبگر تمام راهها به قيطريه را بستند که مردم به آن سمت نروند. مزدوران با حمله به مردم و پرتاب گاز اشک آور سعی در پراکنده ساختن آنها داشتند و دو نفر را دستگير کردند. اما جوانان غيور با حمله به مأموران دو فرد دستگيرشده را آزاد کردند.
در قيطريه و چيذر جوانان با مأموران رژيم درگيرند. و مأموران گاز اشک آور پرتاب کردند.
در شهرک اکباتان نيز مردم شعار مرگ بر ديکتاتور سر دادند. مزدوران با پرتاب تعداد زيادی گاز اشک آور به مقابله با مردم پرداختند. مردم از پنجره ها و پشت بام ساختمانها به طرف نيروهای رژيم نارنجک صوتی پرتاب می کنند تا آنها را فراری بدهند.
در منطقه آزادی به رغم تهديدهای نيروی انتظامی برای ممانعت از حضور مردم در خيابانها، در خيابان منتهی به ميدان آزادی مردم با نيروهای سرکوبگر درگير شدند.
در مجيديه و نظام آباد و آرياشهر انبوه جوانان و مردم روياروی سران رژيم آخوندی به طور گسترده جشن چهارشنيه سوری را برگزار کردند. شمار بالايی از آنها با مزدوران رژيم درگير شدند.
در منطقه فرديس در کرج در ساعت 1830 مردم و کسبه با مأموران نيروی انتظامی که قصد متفرق کردن آنها را داشتند، درگير شدند.
در کرمانشاه در ساعت 2030 جوانان در منطقه وکيل آباد با نيروی انتظامی درگير شدند. مزدوران تعدادی ازجوانان را بازداشت کردند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‏‎خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاشتی) پێشکەش کرا بۆ دایە شەریفە.

‏‎ ‏‎ ١٠/١٢/٢٠١٩ لەشاری هەولێر لە ڕێوڕەسمێكدا كە لە هۆتێل هەولێری نێودەوڵەتی بەڕێوەچی ڕێكخراوی ئاشتی خێرخوازیی، خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاش...