۱۳۹۳ تیر ۳۰, دوشنبه

سرپل ذهاب شهری با سابقه تاریخی ۷۵۰۰ سال ، جمعیت ۹۰۰۰۰


سرپل ذهاب شهری با سابقه تاریخی ۷۵۰۰ سال ، جمعیت ۹۰۰۰۰
و گرمای ۵۰ درجه سانتیگرادی در تابستان ،دریغ از داشتن یک استخر است.
واقعأ ، نمایندگان این شهر در طول این ۳۵ سال، به اندازه یک سر سوزن از جوانان این شهر خجالت نمی کشند؟!
منظورم همه نمایندگان ، همه ادوار قبلی است، اینها به چه رویی توی چشم مردم شهر ۶۰ درصد جوان این شهر نگاه می کنند؟!
واقعا اگر شرمی وجود می داشت، این نمایندگان باید از خجالت آب می شدند.
نماینده های یک حوزه دویست هزار نفری در طول ۳۵ سال نتوانند حداقل امکانات رفاهی را برای ملتی که با رای آنها به مجلس رفته اند ایجاد کنند، به چه دردی می خورند؟!
۳۵ سال است دلقک هایی رو میفرستیم به مجلس ، که همه عشق نماینده شدن شان در گرفتن یک خانه رایگان در سعادت آباد تهران و یه ماشین است. کسی نیست بگه آخه ندید بدید، به خاطر خود خواهی تو دویست هزار نفر از اولین امکانات زندگی محروم می شوند.
لامصب کمی انصاف داشته باش، اگه در توانت نیست ، حق این مردم جنگ زده رو بگیری ، به خاطر اضافه کردن چندرغاز تومان به ثروتت با کاندید شدنت به خاک سیاه شان ننشون، شما که در حالت عادی در سطح شهر و منطقه شغل و اعتبار خودت رو داری، به چه قیمتی داری با زندگی مردم بازی می کنی؟!
بازارچه پرویز خان سالانه میلیون ها دلار در آمد زایی داره ، شماها که نتونستید بخشی از اون در آمد رو خرج آبادانی حوزه انتخابی خودتون بکنید.
ننگ بر خامنه ای قاتل و دزد ننگ بر اسلامتان ننگ بر خمینی دجال ننگ برنماینده های مجلس که با شیادی به قدرت رسیدند و مردم را بیچاره کرد !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‏‎خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاشتی) پێشکەش کرا بۆ دایە شەریفە.

‏‎ ‏‎ ١٠/١٢/٢٠١٩ لەشاری هەولێر لە ڕێوڕەسمێكدا كە لە هۆتێل هەولێری نێودەوڵەتی بەڕێوەچی ڕێكخراوی ئاشتی خێرخوازیی، خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاش...