۱۳۹۲ بهمن ۲۲, سه‌شنبه

به نوشته وب سایت کلمه، از رسانه های هوادار میرحسین موسوی نامزد معترض به نتایج انتخابات سال ۱۳۸۸ ایران، در جریان تظاهرات دولتی ۲۲ بهمن، شماری از جوانان اصلاح طلب بازداشت شده اند.




رسانه‌های ایران می‌گویند این پلاکارد امروز در دست گروهی از تظاهرکنندگان قرار داشته

سایت کلمه نوشته است که برخی از بازداشت شدگان ساعاتی بعد آزاد شده‌اند، اما از وضعیت تعدادی دیگر از بازداشت شدگان خبری در دست نیست. سایت کلمه در توصیف هویت بازداشت شدگان، آنها را "گروهی از جوانان اصلاح طلب" معرفی کرده که به دعوت محمد خاتمی و حسن روحانی قصد شرکت در راهپیمایی داشته اند و پوسترهایی را "در حمایت از حسن روحانی و با امضای جوانان اصلاح طلب" حمل می کرده اند.
درهمین حال در یکی از تصاویری که رسانه‌های ایران از تظاهرات امروز در خیابان‌های تهران منتشر کرده‌اند، پلاکارد بزرگی حاوی عکس میرحسین موسوی، مهدی کروبی و محمد خاتمی به چشم می خورد که آنها را طناب برگردن و در آستانه اعدام شدن به تصویر کشیده است.
یک روز پیش از این، غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه و دادستان کل کشور در ایران گفته بود که میرحسین موسوی و مهدی کروبی دو نامزد معترض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ که در حصر خانگی هستند کلیک"توبه نمی‌کنند و این افتخار ندارد."
مهدی کروبی، میرحسین موسوی و همسر او زهرا رهنورد، از حدود سه سال پیش در حصر خانگی قرار گرفته‌اند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‏‎خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاشتی) پێشکەش کرا بۆ دایە شەریفە.

‏‎ ‏‎ ١٠/١٢/٢٠١٩ لەشاری هەولێر لە ڕێوڕەسمێكدا كە لە هۆتێل هەولێری نێودەوڵەتی بەڕێوەچی ڕێكخراوی ئاشتی خێرخوازیی، خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاش...