۱۳۹۲ اسفند ۴, یکشنبه

مريوان آماده باش است! تاکنون ساعت ۱۰ صبح اروپا، خبری از زانيار و لقمان نداريم


مريوان آماده باش است! تاکنون ساعت ۱۰ صبح اروپا، خبری از زانيار و لقمان نداريم
یکشنبه, 04 اسفند 1392 13:24
به محض پخش خبر احتمال اجراي حکم لقمان مرادي و اعلام انتقال او ساعت ۶ صبح رو ز يکشنبه ( امروز) به بهانه دادگاه ، موجي از نگراني و اضطراب را در بين خانواده اين دو جوان و مردم مريوان و شهرهاي کردستان و همه مردمي که در جريان کمپين نجات زانيار و لقمان مرادي اين دو جوان را مي شناسند، دامن زده است.
روز گذشته مهوش علاسوندي مادر دو جوان اعدام شده در ايران محمد و عبدالله فتحي و مسئول نهاد مادران عليه اعدام با انتشار يک اطلاعيه از همگان خواست به اين حکم اعتراض کنند. نهادهاي متعدد عليه اعدام خبر احتمال اجراي حکم اعدام زانيار و لقمان را وسيعا پوشش خبري داده اند.
افسانه وحدت از نهاد کودکان مقدمند، روز گذشته به محض پخش خبر احتمال اجراي حکم اعدام لقمان مرادي با وزارت امور خارجه سوئد تماس گرفته و از آنها خواست فورا با جمهوري اسلامي ايران تماس گرفته و به اين حکم اعتراض کنند.
برخي از سايتها نوشتند: زانيار و لقمان خط قرمز ما هستند، در مريوان مردمي که خانواده هاي زانيار و لقمان را مي شناسند و همچنين شاهديني که اعلام کرده اند، در جريان قتل پسر امام جمعه مريوان شاهد حضور افراد ديگري در محل واقعه بوده اند، و با شهادت خود ميتوانند اثبات کنند قاتلين کسان ديگري هستند، روز گذشته مجددا باهم صحبت کرده و به خانواده اين دو محکوم به اعدام گفته اند حاضرند در هر دادگاهي شهادت دهند!
موضوع رسيدگي به پرونده قتل پسر امام جمعه مريوان و محکوميت به اعدام زانيار و لقمان مرادي سند آشکار افشاکننده دستگاه قضايي حکومت اسلامي است. دستگاهي فقط براي جنايت و اعدام، با بي رحمي و سبعيت کامل.
رژيم اسلامي در حاليکه روزانه در ايران تعداد زيادي را ميکشد اين بار سراغ يک پرونده آمده است که براي بسياري خط قرمز است.
مردم آزاد مريوان!
دو فرزند شما در خطر اجراي حکم اعدام هستند.. بپا خيزيد و براي نجات جان اين دو جوان هر کاري که ميتوانيد انجام دهيد.
مردم آزاده ايران، نهادهاي عليه اعدام، احزاب سياسي اپوزيسيون جمهوري اسلامي!
بر عليه جنايات حکومت اسلامي و براي نجات جان زانيار و لقمان مرادي متحدانه به پا خيزيم!
زنده باد جنبش عليه اعدام
کميته بين المللي عليه اعدام
۲٣ فوريه ۲۰۱۴

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‏‎خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاشتی) پێشکەش کرا بۆ دایە شەریفە.

‏‎ ‏‎ ١٠/١٢/٢٠١٩ لەشاری هەولێر لە ڕێوڕەسمێكدا كە لە هۆتێل هەولێری نێودەوڵەتی بەڕێوەچی ڕێكخراوی ئاشتی خێرخوازیی، خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاش...