۱۳۹۲ بهمن ۲۱, دوشنبه

عیادت معلم مریوانی از دانش آموزان شین آبادی


استان وایر، پروانه معصومی: علی محمدیان معلم مریوانی به عیادت دانش آموزان شین آبادی رفت.
علی محمدیان معلم مریوانی که پیشتر برای همدلی با دانش آموزش "ماهان رحیمی"، موهای سرش را تراشیده بود این بار به ملاقات دانش آموزان شین آبادی رفت.
دختران دانش آموزی که معلم مریوانی از آن ها عیادت کرده است همان دانش آموزانی هستند که در پانزدهم آذر 1391 بر اثر آتش سوزی ناشی از "بخاری نفتی" در "دبستان انقلاب اسلامی" روستای شین آباد در پیرانشهر به شدت دچار سوختگی شدند.
از 28 دانش‌آموز آسیب‌دیده در حادثه آتش‌سوزی مدرسه ابتدایی شین‌آباد در پیرانشهر دو دانش آموز به اسامی سیران یگانه و سارینا رسول‌زاده بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست دادند.
از 26 دانش آموز دیگر 14دانش‌آموز وضعیت بهتری دارند و آثار کمی از سوختگی در بدن و صورت آن‌ها مانده است اما 12 دانش‌آموز یعنی فریده امیدوار، آمنه راک، نادیا صالح، مبینا پرکم، آمنه اسماعیل‌پور، مهناز محمدپور، سیما شادکام، سیما مرادی، آرزو طاهرآبادی، شادی ابراهیمیان، اسرین معروفی و اسمعه دروی همچنان درگیری آثار و آسیب های سوختگی شدید در صورت، گردن، دست و بدن خود هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‏‎خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاشتی) پێشکەش کرا بۆ دایە شەریفە.

‏‎ ‏‎ ١٠/١٢/٢٠١٩ لەشاری هەولێر لە ڕێوڕەسمێكدا كە لە هۆتێل هەولێری نێودەوڵەتی بەڕێوەچی ڕێكخراوی ئاشتی خێرخوازیی، خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاش...