۱۳۹۲ اسفند ۸, پنجشنبه

تلاش دلالان رژیم برای "عادی" جلوه دادن زندگی در ایران و سازگاری ایرانیان با زندگی در نظام آخوندی


حسن داعی، ۲۷ فوریه ۲۰۱۴
در همان روزی که دژخیمان حکومتی ده نفر را شهرهای مختلف ایران به دار کشیدند و ویدئوهای این جنایت، گوشه ای از جهنم آخوندی را در معرض دید جهانیان قرار داد، (با اعدام یک نفر در مشهد و هفت نفر در استان البرز، روز گذشته، چهارشنبه هفتم اسفندماه هشت نفر در ایران اعدام شده‌اند.) هومن مجد، دلال رژیم در آمریکا ( و از بستگان محمد خاتمی) ، در پر بیننده ترین برنامه تلویزیونی، کتاب جدیدش را معرفی میکرد. کتابی که از تجربه دلپذیر یک سال زندگی خانوادگی در ایران که تفاوت چندانی با آمریکا ندارد سخن میگوید
----------------------------------------
طی دو روز اخیر، ویدئوی دهشتناک اعدام چندین نفر که توسط دژخیمان حکومتی در ایران به دار کشیده شده اند روی صفحات فیس بوک و یوتیوپ قرار گرفته اند. کتک زدن محکوم قبل از اعدام و این میزان از جنایت و وحشیگری در ملاء عام، بی سابقه و باور نکردنی است.
از آغاز ریاست جمهوری روحانی که عبای اعتدال بر تن کرده است، میزان سرکوب و اعدام در کشور بطور بی سابقه ای افزایش یافته، فقر و فلاکت بیشتر شده و حتی هوای لازم برای تنفس نیز کمیاب تر شده است. به موازات آن، فعالیت دلالان مماشات در خارج نیز چند برابر شده است تا این جهنم آخوندی را رنگ و لعاب داده و زندگی برای ایرانیان را معمولی و دلپذیر جلوه دهند. ایرانیانی که با نظام آشتی کرده اند و به حسن روحانی و آینده ای بهتر در این نظام امید بسته اند.

جک استراء، در بازگشت از ایران در مقاله ای نوشته است که با آمدن روحانی، هوای سیاسی و اجتماعی در ایران سبک و قابل تنفس شده است. وی در مقاله خود، تهران را به مادرید و آتن تشبیه کرده است. صفحات فیس بوک و رسانه های وابسته به شبکه مماشات، مملو از گزارش و خبر در باره مد های جدید لباس در ایران، اسکی در دیزین و هجوم گردشگران آمریکائی برای بازدید از ایران است.

در همین راستا، هومن مجد، مترجم سابق احمدی نژاد و دلال کنونی رژیم در برنامه پر بیننده دیلی شو ظاهر شد تا از آخرین کتاب خود و از تجربه یک سال زندگی بهمراه خانواده در ایران سخن بگوید. وی که ساکن نیویورک است همسر آمریکائی و کودکش را در سال ۲۰۱۱ به ایران برده و کتابی هم در این زمینه نوشته تا به همگان اعلام کند که زندگی در ایران حتی برای آمریکائیان، آرام، دلپذیر و بدون خطر است.
تلاش دلالان رژیم برای "عادی" جلوه دادن زندگی در ایران و سازگاری ایرانیان با زندگی در نظام آخوندی امر تازه ای نیست و از سالها قبل به یکی از مسئولیت های اصلی این جماعت تبدیل شده است اما با ظهور حسن روحانی، این کارزار دروغ و فریب ابعاد جدیدی گرفته است تا بی مایگی آخوند بنفش را بپوشاند و نفرت ایرانیان از رژیم و بی ثباتی جمهوری اسلامی را کمرنگ تر کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‏‎خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاشتی) پێشکەش کرا بۆ دایە شەریفە.

‏‎ ‏‎ ١٠/١٢/٢٠١٩ لەشاری هەولێر لە ڕێوڕەسمێكدا كە لە هۆتێل هەولێری نێودەوڵەتی بەڕێوەچی ڕێكخراوی ئاشتی خێرخوازیی، خەڵاتی ئاڵتونی (دایكی ئاش...